Trucada de telèfon


Un grup d’homes que són al gimnàs senten sonar un mòbil. Un d’ells s’hi acosta i despenja.

-Si?
-Hola amor, ostres, se m’entretalla la trucada, et sento fatal…
-Hola, guapa.
-Que ets al gimnàs?
-Si.
-Mira és que sóc davant d’un aparador d’una pelleteria i acabo de veure un abric de visó preciós… I està rebaixat… I és una oferta sensacional… Et sembla bé si el compro?
-Quan val?
-Uns 5 000 eurets…
-Es, clar, i no desestimis comprar un bossa a joc, amor meu.
-A, bé… I res, que he passat pel concessionari, tot pensant que el cotxe em fa molt soroll, i vaja, que he entrat i he preguntat i tenen un BMW preciós descapotable i que és el darrer que els queda.
-I de quan estem parlant
-Diuen que amb el descompte uns 60 000 euros. Però és preciós.
-Mira, que no et facin el descompte però que t’hi posin tots els extres, que al final comprar barat ens surt car. I si es dispara una mica, no pateixis, no penso enfadar-me.

La dona veient que l’home estava de bones salta:

-I bé, quedava el tema de ma mare, que volia venir a viure a casa…
Et sembla bé si per provar, la fem venir un meset i després en tornem a parlar…

-Mmmm…. (silenci) està bé. Però no em demanis més coses, eh!!!
-Si, si, tens raó. Ai, t’estimo tant, amor meu!!!
-Si, jo també t’estimo. Un petó. Adéu.

I penja el telefon. A continuació l’home diu:

-Algú sap de qui és aquest mòbil?

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.