Son al treball?



Les deu millors excuses si te agafen dormin en el treball:

1. "Els del Banc de Sang em van dir que això podia passar".

2. "És el descans de 15 minuts per a recuperar l’energia ens ho van recomanar al curso de Gestió que em van enviar a fer la setmana passada".

3. "Intentava imaginar com és la vida de un cec".

4. "¡No dormia! En aquest moment pensava sobre el futur de l’empresa e intentava dissenyar una nova estructura".

5. "Estava comprovant si el meu teclat es resistent a las babes".

6. "Estava fent exercicis de ioga per alleugerar-me de l’estrès del treball. ¿Aquí es discrimina a las persones que practiquen ioga?".

7. "¿Perquè m’interrompen? Quasi bé tenia la solució de aquest problema".

8. "La màquina del cafè s’ha espatllat".

9. "Qui va posar cafè descafeïnat en el pot incorrecte".

10. "... pels segles dels segles. Amén".

M’ho acaben d’enviar per e-mail, ¿has somrigut?

1 comentaris:

Jordi ha dit...

pels segles del segles amen jajajajajaja

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.