Sota la sotana


En un vol internacional una noia de bon veure li pregunta al capellà que tenia assegut al costat:

Pare, puc demanar-li un favor?

Oh, i tant!! Que puc fer per tu filla?

Bé, miri.... vaig comprar un assecador electrònic molt car per a regalar-lo a la meva mare pel seu aniversari, encara es a la seva caixa, degudament tancada y segellada, el seu preu esta molt per damunt del que puc declarar a l’Aduana, i em fa por que s’el quedin.
I hauria alguna opció de que vostè pugui passar-lo per mi? Per exemple sota la sotana, que m’en diu?

M’agradaria ajudar-te, filla, però tinc que avisar-te que no diré cap mentida!

Amb la seva honesta cara, Pare, ningú sospitarà de vostè.

Quan van arribar al control d'aduanes, la noia va deixar que el capellà s’avances a ella, es planta devant el policia i aquest li diu:

Pare, te alguna cosa per declarar?

Miri de dalt el cap fins la meva cintura, no tinc res per declarar.

El policia va pensar que era una resposta estranya i li va fer un altre pregunta:

I de la cintura als peus?

Miri hi tinc un meravellós instrument dissenyat per a a ser usat per una dona, però aquest.... fins la data no s’ha estrenat.

Morint-se de riure, el policia diu: Endavant Pare.... El pròxim!’

1 comentaris:

maria ha dit...

Jejeje...molt bo^-^.

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.